Mattias är en lycklig lottad man 😁

Att vara gift med mig! Varför?

Jo för ikväll när vi åkte till ikea för att äta julbord (med Pernillas familj) köpte jag LED lampor som man styr med fjärrkontroll eller en app. Så mycket Mattias över det! 

Alltså det är ju fullständigt briljant! En kontroll där du kan styra upp till 10 lampor trådfritt. Du använder samma lampfot som du har hemma men en ny led lampa. Man programmerar varje enhet genom att hålla kontrollen 5 cm från lampan. Allt synkas! 25 000 h brinntid! Gillar! 👍

Moa synkar 

Därefter väljer man vilket typ av ljus du vill ha och du kan dimra den! Sa jag briljant??? 

Nu ska jag fixa inför morgondagens glöggbjudning. 🎅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: